A Dr. Rose Magánkórház Kft. telefonos ügyfélszolgálati csapatába új munkatársat keres.
Feladatok:
- beérkező regisztrációk, e-mailek és telefonok kezelése, emlékeztető hívások indítása
- időpont egyeztetés
- napi munkafolyamat adminisztrálása, dokumentálása, Excel táblázatok vezetése
- egyéb adminisztratív feladatok
Amit várunk:
- kiváló kommunikációs és problémamegoldó készség
- felhasználói szintű számítógépes ismeretek
- társalgási szintű angol nyelvtudás
- pontos, precíz munkavégzés
- középfokú végzettség, felsőfokú végzettség előny
Amit kínálunk:
- stabil, hosszú távú munkalehetőség
- teljes munkaidő, munkavégzés hétfőtől-péntekig változó munkarendben, a hétvégék szabadok
- modern munkakörnyezet
- egészségügyi tapasztalatok szerzése
- kedvezményes egészségügyi szolgáltatáscsomag, mely családtagra is kiterjeszthető
Előny:
- hasonló munkakörben szerzett tapasztalat
- egészségügyi végzettség
Fényképpel ellátott, magyar és angol nyelvű önéletrajzát az alábbi e-mail címre várjuk: hr@drrose.hu.