Ügyfélszolgálati részlegvezetőink

2022. április 27.

Ismerjék meg a Dr. Rose Magánkórház front office vezetőit: Vetési Mária az ügyfélszámlázás területén, Ferencz Evelin az 5. emeleten, Szailer Dorottya a 6. emeleten, Szmolár Natália a 8. emeleten az ellátás szervezés területén felel azért, hogy a pácienseink a Dr. Rose Magánkórházban töltött idő alatt a legjobb ügyfélkiszolgálásban részesüljenek.

Ügyfélszolgálat

Vetési Mária: Hálás vagyok a sorsnak, hogy részt vehettem a magánegészségügy egyik meghatározó szereplőjének a növekedésében és a kezdetektől történő fejlesztésében. Hosszú évek munkatapasztalatával és folyamatos tanulással igyekszem kollégáim munkáját segíteni és ezáltal a páciensek magas színvonalú ellátását biztosítani. Ügyfélszámlázási vezetőként nap mint nap igyekszem munkatársaimmal együtt a lehető legnagyobb precizitással, pontossággal és diszkrécióval eljárni munkák során, ezáltal bízván abban, hogy az ügyfelek elégedetten távoznak és a jövőben is kórházunkat választják egészségügyi szolgáltatás igénybevétele esetén.

Ferencz Evelin: A plasztika és esztétika részleg ügyfélszolgálati vezetőjeként fontosnak tartom, hogy részlegünkön az esztétikai szolgáltatásaink mellett számtalan olyan sikeres plasztikai műtétet végzünk, amelyek a pácienseink egész életére pozitív hatással vannak. A recepción igyekszünk nap mint nap hozzájárulni ahhoz, hogy a hozzánk fordulók elégedetten távozzanak, érezzék, hogy nálunk biztonságban vannak és jó döntést hoztak.

Szailer Dorottya: 10 év szakmai tapasztalattal a hátam mögött elmondhatom, hogy ahhoz, hogy a pácienseink elégedettek legyenek a szolgáltatásainkkal nagyon fontos az empátia, türelem és a segítőkészség. Érkezéstől távozásig pácienseinket egy pillanatra sem magukra hagyva nyújtunk hatékony, gyors, páciensközpontú szolgáltatást.

Szmolár Natália: A vállalati részleg ügyfélszolgálati vezetőjeként fontosnak tartom, hogy minden páciensünk egyedülálló szolgáltatásban részesüljön, teljes figyelmet kapva. Munkám során egy gondolat sokszor eszembe jut: „A lelkesedés általában automatikusan jön, amikor valaki megtalálja a hozzá leginkább illő munkát, s azt teszi, amit legjobban szeret.”- Napoleon Hill

Forduljanak bizalommal Máriához, Evelinhez, Dorottyához, Natáliához vagy bármelyik kollégánkhoz!

 

Kapcsolódó hírek

Index: Életmentő útikalauz az egészséges táplálkozáshoz

Az egészséges életmóddal kapcsolatos cikksorozatot indított az Index. Az egészséges táplálkozás témakörét Dobák Zitával a Dr. Rose Magánkórház dietetikusával járták körül. „Egy vizsgálat szerint a magyarok táplálkozásával az a legfőbb gond, hogy zsírdús, miközben rostokban, vitaminokban, és ásványi anyagokban szegény” – foglalta össze röviden a szakértő.

Ypsilon Yacht Club: Kössön ki a kalandhoz!

Április elsején új fejezet nyílik a Balaton életében, megnyitja kapuit Alsóörsön az Ypsilon Yacht Club. Ez a létesítmény nemcsak a legnagyobb és legmodernebb kikötő, hanem igazi különlegesség a magyar tenger partján. Az idény kezdetével elérkezett az idő, hogy felfedezzük és élvezzük ezt a csodálatos helyszínt, amely a Balaton egyik legszebb részén, páratlan panorámával és kiváló szolgáltatásokkal várja mind a hajósokat, mind a pihenni vágyókat.

Magyar Hospice Alapítvány: Viselj Nárciszt!

A Magyar Hospice Alapítvány 1991 óta – több mint 30 éve – gondoskodik a már nem gyógyítható daganatos betegekről és családjaikról. Missziójuk, hogy a daganatos betegek aktív kezelésük lezárultával, lehetőség szerint otthonukban kaphassanak teljes körű, magas színvonalú egészségügyi ellátást. Céljuk a lehető legjobb életminőség biztosítása, a fájdalom enyhítése és a családok lelki támogatása. A Dr. Rose Magánkórház részt vesz a tavaszi "Viselj Nárciszt!" kampányban.
A Magyar Hospice Alapítvány 2024 tavaszán is nagyszabású kampánnyal köszönti a tavaszt, hirdeti a remény és az életvégi méltóság fontosságát.