Vetési Mária: Hálás vagyok a sorsnak, hogy részt vehettem a magánegészségügy egyik meghatározó szereplőjének a növekedésében és a kezdetektől történő fejlesztésében. Hosszú évek munkatapasztalatával és folyamatos tanulással igyekszem kollégáim munkáját segíteni és ezáltal a páciensek magas színvonalú ellátását biztosítani. Ügyfélszámlázási vezetőként nap mint nap igyekszem munkatársaimmal együtt a lehető legnagyobb precizitással, pontossággal és diszkrécióval eljárni munkák során, ezáltal bízván abban, hogy az ügyfelek elégedetten távoznak és a jövőben is kórházunkat választják egészségügyi szolgáltatás igénybevétele esetén.
Ferencz Evelin: A plasztika és esztétika részleg ügyfélszolgálati vezetőjeként fontosnak tartom, hogy részlegünkön az esztétikai szolgáltatásaink mellett számtalan olyan sikeres plasztikai műtétet végzünk, amelyek a pácienseink egész életére pozitív hatással vannak. A recepción igyekszünk nap mint nap hozzájárulni ahhoz, hogy a hozzánk fordulók elégedetten távozzanak, érezzék, hogy nálunk biztonságban vannak és jó döntést hoztak.
Szailer Dorottya: 10 év szakmai tapasztalattal a hátam mögött elmondhatom, hogy ahhoz, hogy a pácienseink elégedettek legyenek a szolgáltatásainkkal nagyon fontos az empátia, türelem és a segítőkészség. Érkezéstől távozásig pácienseinket egy pillanatra sem magukra hagyva nyújtunk hatékony, gyors, páciensközpontú szolgáltatást.
Szmolár Natália: A vállalati részleg ügyfélszolgálati vezetőjeként fontosnak tartom, hogy minden páciensünk egyedülálló szolgáltatásban részesüljön, teljes figyelmet kapva. Munkám során egy gondolat sokszor eszembe jut: „A lelkesedés általában automatikusan jön, amikor valaki megtalálja a hozzá leginkább illő munkát, s azt teszi, amit legjobban szeret.”- Napoleon Hill
Forduljanak bizalommal Máriához, Evelinhez, Dorottyához, Natáliához vagy bármelyik kollégánkhoz!