Ügyfélszolgálati részlegvezetőink

2022. április 27.

Ismerjék meg a Dr. Rose Magánkórház front office vezetőit: Vetési Mária az ügyfélszámlázás területén, Ferencz Evelin az 5. emeleten, Szailer Dorottya a 6. emeleten, Szmolár Natália a 8. emeleten az ellátás szervezés területén felel azért, hogy a pácienseink a Dr. Rose Magánkórházban töltött idő alatt a legjobb ügyfélkiszolgálásban részesüljenek.

Ügyfélszolgálat

Vetési Mária: Hálás vagyok a sorsnak, hogy részt vehettem a magánegészségügy egyik meghatározó szereplőjének a növekedésében és a kezdetektől történő fejlesztésében. Hosszú évek munkatapasztalatával és folyamatos tanulással igyekszem kollégáim munkáját segíteni és ezáltal a páciensek magas színvonalú ellátását biztosítani. Ügyfélszámlázási vezetőként nap mint nap igyekszem munkatársaimmal együtt a lehető legnagyobb precizitással, pontossággal és diszkrécióval eljárni munkák során, ezáltal bízván abban, hogy az ügyfelek elégedetten távoznak és a jövőben is kórházunkat választják egészségügyi szolgáltatás igénybevétele esetén.

Ferencz Evelin: A plasztika és esztétika részleg ügyfélszolgálati vezetőjeként fontosnak tartom, hogy részlegünkön az esztétikai szolgáltatásaink mellett számtalan olyan sikeres plasztikai műtétet végzünk, amelyek a pácienseink egész életére pozitív hatással vannak. A recepción igyekszünk nap mint nap hozzájárulni ahhoz, hogy a hozzánk fordulók elégedetten távozzanak, érezzék, hogy nálunk biztonságban vannak és jó döntést hoztak.

Szailer Dorottya: 10 év szakmai tapasztalattal a hátam mögött elmondhatom, hogy ahhoz, hogy a pácienseink elégedettek legyenek a szolgáltatásainkkal nagyon fontos az empátia, türelem és a segítőkészség. Érkezéstől távozásig pácienseinket egy pillanatra sem magukra hagyva nyújtunk hatékony, gyors, páciensközpontú szolgáltatást.

Szmolár Natália: A vállalati részleg ügyfélszolgálati vezetőjeként fontosnak tartom, hogy minden páciensünk egyedülálló szolgáltatásban részesüljön, teljes figyelmet kapva. Munkám során egy gondolat sokszor eszembe jut: „A lelkesedés általában automatikusan jön, amikor valaki megtalálja a hozzá leginkább illő munkát, s azt teszi, amit legjobban szeret.”- Napoleon Hill

Forduljanak bizalommal Máriához, Evelinhez, Dorottyához, Natáliához vagy bármelyik kollégánkhoz!

 

Kapcsolódó hírek

Orvosok, ápolók, pénzügyesek együtt a Dr. Rose könyvklubjában

A Dr. Rose Magánkórház az elsők között csatlakozott a Szabados Ági és a Libertine Könyvesbolt és Könyvkiadó által szervezett Olvas a cégem kampányhoz – azóta pedig havonta huszonnégy kolléga gyűlik össze, hogy munkaidő után egy csésze tea mellett könyvekről beszélgessenek. A klub nemcsak olvasmányélményeket adott, hanem barátságokat, bizalmat és egy egészen új nézőpontot is a mindennapi munkához. A Libertine Könyvkiadó Szabó Krisztinát, a Dr. Rose Magánkórház asszisztens vezetőjét, a Dr. Rose könyvklub vezetőjét kérdezte, hogy milyen hatással volt a közös olvasás a csapatdinamikára, mitől lett ez több, mint egy könyvklub – és miért ajánlják a könyvklubot más cégeknek is.

Együttműködés a BiztoSport-tal

2025 júniusától a Dr. Rose Magánkórház a BiztoSport egészségügyi partnere. Ez a partnerség lehetőséget jelent számunkra arra, hogy a sportolók ellátásában közvetlenül részt vegyünk, biztosítsuk számukra az egészségügyi szakmai hátteret és szükség esetén ellássuk a sérüléseiket. A sportbiztosítások révén a sportolók számára elérhetőek lesznek a stabilan növekvő kórházi szolgáltatásaink és a több mint 40 szakterületen működő legmagasabb szintű szakrendelői ellátásunk.

Szintet lépünk: dinamikus bővülés, innovatív megoldások

A nyár végére új szintre lép a Dr. Rose Magánkórház: több ezer négyzetméternyi fejlesztéssel, új műtőkkel és 23 csúcskategóriás betegszobával bővülünk. De nem csak terek és falak épülnek – új működési modell, új orvosi kompetenciák és még magasabb betegélmény is érkezik. Dr. Papik Kornél ügyvezető igazgatót kérdeztük arról, hogy miért nem lehet ma a magánegészségügyben „csak” jól csinálni valamit, és mit jelent ez az ambíció a gyakorlatban.