Ügyfélszolgálati részlegvezetőink

2022. április 27.

Ismerjék meg a Dr. Rose Magánkórház front office vezetőit: Vetési Mária az ügyfélszámlázás területén, Ferencz Evelin az 5. emeleten, Szailer Dorottya a 6. emeleten, Szmolár Natália a 8. emeleten az ellátás szervezés területén felel azért, hogy a pácienseink a Dr. Rose Magánkórházban töltött idő alatt a legjobb ügyfélkiszolgálásban részesüljenek.

Ügyfélszolgálat

Vetési Mária: Hálás vagyok a sorsnak, hogy részt vehettem a magánegészségügy egyik meghatározó szereplőjének a növekedésében és a kezdetektől történő fejlesztésében. Hosszú évek munkatapasztalatával és folyamatos tanulással igyekszem kollégáim munkáját segíteni és ezáltal a páciensek magas színvonalú ellátását biztosítani. Ügyfélszámlázási vezetőként nap mint nap igyekszem munkatársaimmal együtt a lehető legnagyobb precizitással, pontossággal és diszkrécióval eljárni munkák során, ezáltal bízván abban, hogy az ügyfelek elégedetten távoznak és a jövőben is kórházunkat választják egészségügyi szolgáltatás igénybevétele esetén.

Ferencz Evelin: A plasztika és esztétika részleg ügyfélszolgálati vezetőjeként fontosnak tartom, hogy részlegünkön az esztétikai szolgáltatásaink mellett számtalan olyan sikeres plasztikai műtétet végzünk, amelyek a pácienseink egész életére pozitív hatással vannak. A recepción igyekszünk nap mint nap hozzájárulni ahhoz, hogy a hozzánk fordulók elégedetten távozzanak, érezzék, hogy nálunk biztonságban vannak és jó döntést hoztak.

Szailer Dorottya: 10 év szakmai tapasztalattal a hátam mögött elmondhatom, hogy ahhoz, hogy a pácienseink elégedettek legyenek a szolgáltatásainkkal nagyon fontos az empátia, türelem és a segítőkészség. Érkezéstől távozásig pácienseinket egy pillanatra sem magukra hagyva nyújtunk hatékony, gyors, páciensközpontú szolgáltatást.

Szmolár Natália: A vállalati részleg ügyfélszolgálati vezetőjeként fontosnak tartom, hogy minden páciensünk egyedülálló szolgáltatásban részesüljön, teljes figyelmet kapva. Munkám során egy gondolat sokszor eszembe jut: „A lelkesedés általában automatikusan jön, amikor valaki megtalálja a hozzá leginkább illő munkát, s azt teszi, amit legjobban szeret.”- Napoleon Hill

Forduljanak bizalommal Máriához, Evelinhez, Dorottyához, Natáliához vagy bármelyik kollégánkhoz!

 

Kapcsolódó hírek

Elhivatottság, fejlődés, közösség

Ludvig Irén ápolási igazgatóval a Dr. Rose Magánkórház betegközpontú ellátásáról, az ápolók megbecsüléséről és a kórház tervezett bővülésével kapcsolatban beszélgettünk.

Szakmai fejlődés és örök értékek

Az ápolók szerepe kulcsfontosságú, ők azok, akik a betegellátás minden lépésében jelen vannak, biztosítva a magas színvonalú, empatikus és személyre szabott gondoskodást. Egy magánkórház esetében a páciensek elvárásai különösen magasak, hiszen nem csupán szakmailag kiemelkedő ellátást keresnek, hanem figyelmet, törődést és biztonságot is igényelnek. Az Ápolók Világnapja alkalmából Jákó Ildikó és Balázs Alexandra, a Dr. Rose Magánkórház ápolói beszélnek a hivatásukról.

Olvas a cégem!

A Dr. Rose Magánkórház örömmel csatlakozott Szabados Ági és a Libertine Könyvesbolt és Könyvkiadó Olvas a cégem! kampányához. A kezdeményezés célja a könyvek és az olvasás népszerűsítése a dolgozók között, ezzel is erősítve a közösséget, teret adva az inspiráló, mélyebb beszélgetéseknek.