Művészeti támogatás

2022. október 5.

Az ART MARKET BUDAPEST támogatása a Dr. Rose Magánkórház művészeteket támogató projektjeink egyike. Hiszünk abban, hogy a művészet hatása katartikus és gyógyító lehet. A kiállítások, művészek támogatásával születő élmény segítségével kimozdulhatunk a mindennapokból és fellélegezhetünk a ránk zúduló negatív hírek nyomása alól.​

ArtMarket

A 2011-ben létrejött ART MARKET BUDAPEST nemzetközi kortárs képzőművészeti vásár olyan egyedülálló művészeti kompozíciót mutat be Európa kulturális szempontból egyik legizgalmasabb régiójában és városában, amely kiemelten kezeli az újszerű, inspiráló művészeti tartalmakat. Az ART MARKET BUDAPEST iránti jelentős nemzetközi érdeklődés, az eddig 5 kontinens több mint 40 országból érkezett kiállítók és az évente növekvő, 30.000 körüli látogatót számláló nemzetközi közönség egyértelművé tette, hogy a művészeti világnak és a széles közönségnek egyaránt igénye van egy ilyen különleges művészeti platformra.

Az ART MARKET BUDAPEST helyszíne 2022-ben ismét a Bálna Budapest lesz. A kiállítás október 6-9-ig látogatható.
https://artmarketbudapest.hu/hu/ 

Kapcsolódó hírek

Olvas a cégem!

A Dr. Rose Magánkórház örömmel csatlakozott Szabados Ági és a Libertine Könyvesbolt és Könyvkiadó Olvas a cégem! kampányához. A kezdeményezés célja a könyvek és az olvasás népszerűsítése a dolgozók között, ezzel is erősítve a közösséget, teret adva az inspiráló, mélyebb beszélgetéseknek.

A dolgozók egészsége megtérülő befektetés

A vállalati egészségügyi szolgáltatás a munkaerő megtartásának fontos eszköze lett, és mára már jóval túlmutat a korábban kötelező foglalkozás-egészségügyi alkalmassági vizsgálaton. Dr. Junger Éva, a Dr. Rose Magánkórház járóbetegellátás-vezető főorvosa, és Pinczés Kornélia, a kórház kiemelt ügyfélmenedzsere vázolják a vállalati szolgáltatások előnyeit.

Vállalati egészségprogram a munkavállalói jóllétért

Zahorán-Pirisi Zsuzsanna, a Budapest Airport HR vezérigazgató-helyettese szerint a gondoskodó munkáltatói kultúra az egészséges vállalat kulcsa: "Az a vállalat, amely egészségmegőrzés területén többlet szolgáltatást nyújt dolgozóinak, nemcsak a toborzás során kerül előnybe. A meglévő munkavállalók felé is egyértelműen azt az üzenetet közvetíti: számít, hogyan vagytok – vagy még inkább: azt szeretnénk, hogy jól legyetek”.