Kilencedik alkalommal Superbrands díjas a Dr. Rose Magánkórház

2023. április 21.

A Superbrands Magyarország Szakértői Bizottsága kilencedik alkalommal ítélte oda a Superbrands díjat a Dr. Rose Magánkórház részére. A Superbrands a széles nagyközönség számára is ismert, a magas minőséget szimbolizáló védjegy, a nemzetközi program keretében a legkiválóbb fogyasztói és üzleti márkák részesülnek díjazásban.

Superbrands

A Superbrands díj olyan pozitív visszajelzés a brandről, amely szakmai alapon emeli ki a legjobbakat. A díj odaítéléséről egy többlépcsős előszűrést követően Szakértői Bizottság dönt, melynek tagjai szakmai szervezetekből, felsőoktatási intézményekből, üzleti iskolákból, a reklám – és médiaszektorból, az üzleti életben aktív vállalkozók közül kerülhetnek ki. Kiválasztásukat és felkérésüket a Superbrands Magyarország végzi.

A bizottság tagjai  döntésükkel tanúsítják a Dr. Rose Magánkórház eddigi sikerességét és hitelességét. A jelölés kizárólag szakmai szempontok alapján történik, arra sem pályázni, sem jelentkezni nem lehet.

Kapcsolódó hírek

Olvas a cégem!

A Dr. Rose Magánkórház örömmel csatlakozott Szabados Ági és a Libertine Könyvesbolt és Könyvkiadó Olvas a cégem! kampányához. A kezdeményezés célja a könyvek és az olvasás népszerűsítése a dolgozók között, ezzel is erősítve a közösséget, teret adva az inspiráló, mélyebb beszélgetéseknek.

A dolgozók egészsége megtérülő befektetés

A vállalati egészségügyi szolgáltatás a munkaerő megtartásának fontos eszköze lett, és mára már jóval túlmutat a korábban kötelező foglalkozás-egészségügyi alkalmassági vizsgálaton. Dr. Junger Éva, a Dr. Rose Magánkórház járóbetegellátás-vezető főorvosa, és Pinczés Kornélia, a kórház kiemelt ügyfélmenedzsere vázolják a vállalati szolgáltatások előnyeit.

Vállalati egészségprogram a munkavállalói jóllétért

Zahorán-Pirisi Zsuzsanna, a Budapest Airport HR vezérigazgató-helyettese szerint a gondoskodó munkáltatói kultúra az egészséges vállalat kulcsa: "Az a vállalat, amely egészségmegőrzés területén többlet szolgáltatást nyújt dolgozóinak, nemcsak a toborzás során kerül előnybe. A meglévő munkavállalók felé is egyértelműen azt az üzenetet közvetíti: számít, hogyan vagytok – vagy még inkább: azt szeretnénk, hogy jól legyetek”.