Egyénre szabott ellátás és környezettudatos adminisztráció

2023. June 23.

Az elmúlt időszakban a Dr. Rose Magánkórházban nagy hangsúlyt fektettünk az ellátási folyamataink és az adminisztráció digitalizálására. A digitalizált és az online térben zajló folyamatok nemcsak gyorsabbak és kényelmesebbek, de a nyomtatás és a papírhasználat kiiktatásával környezettudatosak is. Miközben bizonyos feladatokat digitalizáltunk, a személyes kapcsolattartásra és törődésre több idő és figyelem jut.

200809 BAR PHO Dr. Rose29372.jpg

Páciensközpontú ellátás

A gyógyuláshoz a sikeres orvosi beavatkozások mellett szükséges, hogy a lélek megnyugodjon, feltöltődjön. Megnyugtató környezet, személyre szabott gondoskodás, biztonságos ellátás – azok a hozzáadott értékek, amik segítik a gyógyulást.

A magánegészségügy talán legfontosabb jellemzője, hogy lehetőségünk van a személyes kapcsolatteremtésre, odafigyelésre. A Dr. Rose Magánkórház abban különbözik másoktól, hogy nagy hangsúlyt kap ennek a gondoskodásnak a tökéletesítése. Már az első pillanattól, az előjegyzéstől odafigyelünk a személyes igényekre, és a visszajelzések alapján ügyfeleinknek jólesik az extra figyelem:

  • Ha valaki már járt nálunk, telefonszáma szerepel a rendszerünkben, így hívásakor nevén tudjuk üdvözölni és kellemesebben indul a beszélgetés.
  • Kórházunkba érkezéskor maximálisan figyelünk a diszkrécióra az ügyfeleink személyes adataival kapcsolatban, és ugyanilyen körültekintéssel járunk el a fizetés során is, ami külön pénztárban történik.
  • Elkülönített VIP-váróinkban lehetőséget teremtünk a várakozás közbeni pihenésre, bizalmas telefonálásra, munkára.
  • Nem személytelen behívórendszerekkel dolgozunk, hanem kollégáink kísérik a pácienseket a vizsgálatokra.
  • Ügyfélszolgálati kollégáink arra is figyelnek, hogy ha valaki egy bizonyos orvosnál járt az előző éves szűrővizsgálatán, az lehetőség szerint legközelebb is hozzá kerüljön, így az ismerős orvoshoz még nagyobb bizalommal fordulhatnak pácienseink.
  • Az pedig természetes, hogy ha valaki kisgyermekekkel vagy mozgásában korlátozottan érkezik, akkor igény esetén parkolónkban vagy a bejáratnál várja munkatársunk, aki segít az érkezésben.
  • Egész napos menedzserszűrő vizsgálatainkon az éhgyomorra végzett vizsgálatok elvégzése után reggelit kínálunk, Superior menedzserszűrésünk alatt pedig az ebédet a Gresham Hotel Kollázs éttermében biztosítjuk.
  • A fekvőbeteg ellátás során figyelünk pácienseink ételallergiájára.

Gyors és környezettudatos adminisztráció a professzionális működés érdekében

Pácienseink időpontot foglalni call centerünknél vagy online időpontfoglaló rendszerünkben tudnak. Online foglalás esetén a kívánt szakterületre vagy orvosra keresve, a kiválasztott orvos szabad időpontjaira kattintva történhet a foglalás. Az előjegyzett időpontról részletes tájékoztató emailt küldünk, majd a vizsgálat előtti napon sms-ben is emlékeztetjük pácienseinket.

Kórházunkba való érkezés előtt online kitölthető regisztrációs lapot küldünk pácienseinknek amelyen otthonuk kényelmében előzetesen megadhatják a szükséges személyes adataikat. A felvett adatokat a helyszínen tablet segítségével ellenőrizzük, a hitelesítés elektronikus aláírással történik. Visszatérő pácienseink esetén az adategyeztetés hasonló módon, tableten történik. A regisztráció folyamata így sokkal gördülékenyebb, diszkrétebb és az online térben zajló ügyintézés miatt teljesen papírmentes. Természetesen, akik igénylik, pl. az idősebb korosztály számára a papír alapú regisztrációs folyamat továbbra is elérhető.

Újdonság, hogy készpénzes fizetés esetén a számlák nem kerülnek nyomtatásra, hanem azt tableten, elektronikus aláírás által hitelesítik pácienseink, ez által csökkentve a papír felhasználás és a nyomtatás mértékét. A kórházunk által kibocsátott számlákat e-mailben küldjük el az ügyfeleinknek, csak az ügyfél kérésére adunk nyomtatott példányt.

Átutalásos számlák és díjbekérők esetén is e-mailben küldjük ki a fizetési lehetőségekről szóló levelünket, amely link formában azonnali bankkártyás fizetési lehetőséget is tartalmaz, így ügyfeleink átutalási bankköltség nélkül tudják rendezni számláikat. Erre a fizetési lehetőségre elsősorban távkonzultáció, és szűrővizsgálatok, műtétek előtti előlegszámlák kiegyenlítésénél van szükség.

A Dr. Rose Magánkórházban a legkorszerűbb digitális készülékeket használjuk a röntgen és mammográfiás vizsgálatokhoz. Az elkészült röntgen és mammográfiai felvételek online is elérhetők. A páciens radiológiai képeit tartalmazó galériához az egyedi linket és a hozzáférés módját e-mailben juttatjuk el pácienseinknek. A felvételek – akár mobiltelefonról is – letölthetők, későbbre elmenthetők, illetve kezelőorvosuk számára orvosi formátumban (DICOM) biztosítjuk a képi leletek megtekintését. A korábbi és az aktuális digitális röntgenfelvételek összehasonlíthatósága nagy segítséget jelenthet a diagnosztizálásban és az optimális kezelési terv felállításában.

Az orvosi és diagnosztikai vizsgálatok után készült ambuláns lapot titkosítva, szintén e-mailben küldjük el pácienseinknek, e mellett minden vizsgálatról és beavatkozásról készült dokumentum az EESZT-be (Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér) is feltöltésre kerül és a pácienseink számára bármikor elérhető.

Pácienseink kényelmét szolgálja, hogy a vizsgálatok után – amennyiben további ellátásra van szükség – az időpontfoglalásokat recepciós kollégák a helyszínen azonnal elvégzik. Vonatkozik ez a szükséges MR, CT és DEXA vizsgálatokra is.

A kórházból való távozás másnapján e-mailben kérjük pácienseinket, hogy osszák meg tapasztalataikat az ellátásra vonatkozóan, online kérdőívünk segítségével. Havonta átlagosan 500 páciens osztja meg velünk javaslatait, észrevételeit, amelyeket szolgáltatásaink minőségének folyamatos javításához használunk fel.